Robi jegyzi új rovatunkat, túravezetőknek és tájékozódóknak a terepmunka tapasztalatairól.

Íme az első : Jelzett túristaút áthelyezése. ( Apropó a királyházi túra 2. napja )

 

Terepgyakorlatok2.JPG

 

illetve a pdf, az eredeti gondolatok az eredeti formában :Terepgyakorlatok1.pdf

Valamint Robi kommentálása:

Én azt állítom, hogy amikor otthagytam a csapatot, akkor én a kiírás szerinti zöld jelzésen haladtam. A nyomtatott térkép valóban úgy jelzi az útvonalat ahogyan a túravezető elindult, az elektronikus térképek azt a vonalat nem, illetve megszűnt útvonalként jelölik. Az általam bejárt útvonalon jó minőségű zöld-sáv festés volt látható. Ellenkező irányból határozottan vezet a jelzés az újonnan felfestett irányba.

 

==================================================

A szerkesztő jegyzetei:

A mondanivaló persze a készülés minden lehető forrásból éshogy dumcsizzuk meg, hogy egyfele mehessünk....

GCsoki1.jpgGCsoki2.jpgAzért a tévelygőknek sem volt rossz...A kép a Mikulás geocache megtalálásáról...De azért, ha jobban készülök és nem sietek a Godóvár is vonz.

 

 

 

 

 

 

 

Az aktuális linkek:

  • GeoMikulás . GCsoki
  • Várak.hu
  • Godóvár
  • Várak a börzsönyben mozgalom (az eredeti füzetben 26 erősség, Godóvárat nem láttam benne, nekünk Ildivel 13 már megvan...)  A TúraBázison ezt találom:   'Tisztelt Szervezők! Nemrégen kezdtem el a túrát, nagyon tetszik. Az igazolófüzet végén a következő mondatok találhatók: "A felsoroltakon kívül még két bronzkori földvár található a Börzsönyben. Mivel azonban szigorúan védett területen helyezkednek el, ezek leírását nem közöljük. Ha valaki mégis arra jár, az ott talált jeleket ebbe a két négyzetbe másolja át." Jól gondolom, hogy a Godóvárról és a Halyagosról van szó? A térképet böngészve találtam ezt a két sáncvárat, s ezek nincsenek leírva a füzetben. Ekkor olvastam el a fent leírtakat, s ez a dolog nem hagy nyugodni ...'
  • az én trackem

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://turaszakik.blog.hu/api/trackback/id/tr914597693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása