Kedves Túratársak !

Fogadjátok szeretettel a mellékelt receptet, amit a Mecsek-túrán
ígértem meg, hogy elküldök mindenkinek.

Üdvözlettel:

CsRita

 

Mákos-szezámmagos rúd

Hozzávalók:
- 20 dkg. sima liszt
- 20 dkg. rétes liszt
- fél csomag sütopor
- fél evőkanál só
- 25 dkg. margarin
- 2 evőkanál mák (darálatlan)
- 7,5 dkg. reszelt sajt
- 1 tojás sárgája
- 1 kis pohár tejföl vagy kefir

Az anyagokat összegyúrjuk, fél óráig pihentetjük. 1 cm vastagra kinyújtjuk, tojással
megkenjük és megszórjuk szezammaggal. tetszőleges keskenységű és hosszúságú csíkokat
vágunk belőle. (Én derelye szaggatóval szoktam vágni) A tepsibe tehetünk sütőpapírt, de én
anélkül készítem.
Előmelegített sütőben, 200 C fokon kb. 15 percig sül. Ha kicsit tovább
sütöd, az is jó, mert ropogósabb lesz.
Sokáig eláll !

 vecesneni2.JPG

   " Hát ez a V István mikó visszajött a túrabotjáért hozott a mákos-szezámosból, Rita receptje, és bizony az igen finom vót ! "

 

A bejegyzés trackback címe:

https://turaszakik.blog.hu/api/trackback/id/tr828028786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása